Interview met Online marketeer Marijn Versteeg, van BNP Paribas Cardif

Hieronder vind je het interview met Marijn Versteeg, Online marketeer bij BNP Paribas Cardif.

Veel kijk plezier!

Advertenties

6 gedachtes over “Interview met Online marketeer Marijn Versteeg, van BNP Paribas Cardif

  1. Het interview is mooi in elkaar gezet met de vragen in tekst, en dan Marijn die daar goed antwoord op geeft. Verder is het een duidelijk interview, makkelijk te volgen en te begrijpen. Daarnaast zijn het goede en relevante vragen, die gesteld waren. Verbeterpunten zijn dat het interview wat aan de lange kant is. Ook missen wij dat er op sommige vragen niet doorgevraagd werd.

    Groepje 5,
    Mohamed El Kaddouri
    Rémon Hagens

    Like

  2. Uitgebreid zoals we van de dames gewend zijn ;-)! Wel een goed interview, goed doordacht! Jammer dat jullie alleen niet in beeld komen, want dat was nog net wel wat aantrekkelijker geweest. Was dan ook leuk om te zien hoe de interactie over en weer was geweest!

    Liked by 1 persoon

  3. Dit interview was duidelijk en getsructueerd. Het interview was nogal lang waardoor de aandacht verloren ging. De opbouw van het interview was goed alleen de vragen hadden meer diepgang mogen hebben door middel van door te vragen. Er werd niet afgeweken van de voorbereiding van vragen. Verder is er wel veel informatie naar voren gekomen hoe BNP Paribas Cardif de marketing inricht.

    Groetjes,
    groep 2

    Like

  4. Een erg gestructureerd en uitgebreid interview! Marijn kan het ook erg leuk vertellen waardoor het interview lang boeiend blijft. Echter is dit interview niet geheel volgens opdracht omdat hij eigenlijk niet langer mocht duren dan 15 minuten. Daarnaast zou er in plaats van een vragenlijst, een checklist kunnen worden gemaakt. hierdoor wordt een interview wat vloeiender.

    Like

  5. In het interview komt goed naar voren hoe alle online tools en onderwerpen uit de minor nou echt naar voren komen in dit soort bedrijf en hoe het bedrijf hiermee omgaat, ook zeker wat betreft hun keuzes over social media en display advertising, dat niet zomaar alles werkt.
    Verder zou het wat beter overkomen om de vraagstelling ook gewoon te horen, deze manier ordent het wel goed, maar zo lijkt het wel veel minder interactief, ook aangezien jullie zelf niet in beeld komen, en dat wordt het wel een beetje saai en langdradig.
    Over het geheel wel een goed interview met goede informatie.

    Groep 6

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s