Over mij

IMG_1606

Wie ben Ik?

Mijn naam is Rachel Aerts, ik ben 21 jaar en studeer Commerciële Economie aan Avans te Breda. Op dit moment zit ik in mijn 4e jaar en volg de minor Online Marketing.

 

Waarom Online Marketing?

Een jaar geleden heb ik een Online Marketing stage gelopen en ben hierdoor enthousiast geworden over Online Marketing. Vooral de data die verzameld wordt via programma’s als Google Analytics en de conclusies die je hieruit kan trekken, fascineren me. Ik ben na mijn stage dan ook bij dit bedrijf blijven hangen en heb er mijn bijbaan van gemaakt. Bij dit bedrijf maak ik vele analyses over bijna alles wat online geanalyseerd kan worden.

Er is natuurlijk nog zo veel meer te ontdekken van Online Marketing dan alleen de cijfers die er uiteindelijk uit komen. Daarom kijk ik er naar uit om deze minor nog veel meer te leren over alle aspecten van Online Marketing.

Waarom deze website?

Deze website is gemaakt in opdracht van Avans te Breda als onderdeel van de minor Online Marketing. Via deze website deel ik de laatste trends over Online Marketing en mijn visie hierop middels blogs. Naast blogs zullen hier ook opdrachten te vinden zijn voor school.

Dus wil je op de hoogte blijven van de laatste trends op het gebied van Online Marketing en mijn visie hierop? Houd deze website dan in de gaten!

Suggesties of vragen? Neem dan contact met mij op.

Geef een reactie

